Віртуальна реальність - це комп'ютерна модель світу, що передається людині через її відчуття, в першу чергу, через зір. Для практичних цілей особливо значимо створення систем віртуальної реальності, що моделюють реальний світ.
Основним змістом таких систем є тривимірні моделі об'єктів. Для створення якісних моделей існує ряд способів, але вони вимагають значних витрат часу на ручну роботу і, відповідно, великих матеріальних вкладень.
Щоб скоротити цей час можна враховувати специфіку класу об'єктів. Одним з таких класів об'єктів є об'єкти з регулярною структурою (рис. 1). Такі об'єкти можуть бути представлені однією або кількома суміжними площинами, на яких з деякою регулярністю розташовані елементи, що повторюються.
Рис 1. Об'єкти реального світу з регулярною структурою.
Для практики серед подібних об'єктів найбільш значущі будівлі. Їх тривимірні моделі використовуються для геоінформаційних систем, наприклад, для картографічних веб-сервісів і мобільних навігаційних систем. Такими сервісами користуються сотні мільйонів чоловік. У світі мільйони будинків і потрібні ефективні інструменти для створення їх тривимірних моделей. Для побудови реалістичних моделей зазвичай використовуються фотографії. Так як повністю автоматичні алгоритми часто не дають бажаного результату, то можна використовувати взаємодію з користувачем.